Διαφημίσεις - social media και GDPR

Η στρατηγική γύρω από τις επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ επηρεάζεται από τη  συλλογή και ανάλυση προσωπικών δεδομένων. Διαφημιστικές εταιρίες και brands αναζητούν μεθόδους για τον εντοπισμό influencers των οποίων το κοινό αλληλεπικαλύπτεται με τις αγορές-στόχους τους. Η χρήση αυτών των δεδομένων μπορεί να συνδέσει είδη κοινού, influencers και brands με παρόμοια ενδιαφέροντα, αυξάνοντας έτσι την απόδοση επένδυσης.


Εάν μια επιχείρηση θέλει να συνεργαστεί με λογαριασμούς διασημοτήτων και influencers σε καμπάνιες για να προσεγγίσει το κοινό τους, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη, πέρα από θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού και προστασίας καταναλωτή, και νέοι παράγοντες στο πλαίσιο του GDPR: Ποιος κατέχει τα δεδομένα που συλλέγονται σε σχέση με μια καμπάνια, ποιοι είναι υπεύθυνοι επεξεργασίας ή από κοινού υπεύθυνοι επεξεργασίας, εάν αυτά τα δεδομένα μπορούν να κοινοποιηθούν από τους SMP ή από τους influencers, και πώς αυτά τα δεδομένα μπορούν ή δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελος του κάθε μέρους.

 

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται πρέπει να εξετάζονται προσεκτικά για την πιθανή ζημία στη φήμη που μπορεί να προκύψει και για τις δύο πλευρές. Η σωστή νομική συμβουλή για την οριοθέτηση των σχέσεων και την κατανομή των ρόλων θα μπορούσε να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ μιας επιτυχημένης καμπάνιας και μιας επώδυνης μάχης για να διορθωθεί αυτό που συχνά έχει ήδη αναρτηθεί.

 

Έχουμε την εμπειρία να σας βοηθήσουμε

  • Πώς να προστατεύσετε τα δικαιώματα εικόνας και το περιεχόμενο που δημιουργείτε στα social media. Η επιχειρηματική και προσωπική ζωή ενός influencer είναι πιο συνυφασμένες συχνά από οποιαδήποτε άλλη. Η επιχείρησή σας είναι η επωνυμία σας και η επωνυμία σας είναι εσείς.
  •  Πώς μπορείτε νομίμως για προωθητικές ενέργειες να συλλέγετε, χρησιμοποιείτε και διαβιβάζετε προσωπικά δεδομένα σχετικά με τρίτους, τα οποία λαμβάνονται μέσω διαφόρων πηγών στο διαδίκτυο, όπως social media.
  • Πώς να διαχειρίζεστε τα δεδομένα των followers ή superfans που έχουν συμφωνήσει να εμφανιστούν στο περιεχόμενο που δημιουργείτε για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων δική σας ή των brand που εκπροσωπείτε και ποιοι είναι οι περιορισμοί.
  •  Πώς να εκμεταλευτείτε τα hashtag. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτό σημαίνει ότι ο σωστός influencer μπορεί να σας δώσει άμεση πρόσβαση σε μια ομάδα ατόμων που γνωρίζετε ότι ενδιαφέρονται για αυτό που προωθείτε.
  • Πώς να χρησιμοποιείτε τις νέες τεχνολογίες όπως τεχνητή νοημοσύνη και εικονική πραγματικότητα ως χρήσιμα εργαλεία για την πρόβλεψη του τι θέλουν οι καταναλωτές. Τι απαιτείται για την  πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων, όπως αριθμοί πωλήσεων, κριτικές προϊόντων και σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.